General chit-chat here..
lahahamj26
Newb

världens rikaste klubb Brasilien tröja

by lahahamj26 Wed Jan 03, 2018 2:17 am

Sorses och Henry, de två stora namnen gemensamt kritiserade Jose Mourinho, enligt deras uppfattning, Manchester Uniteds uppställning kan hantera skadan krisen, därför kan Mike Mussina inte användas som en ursäkt för skada.

I den precis avslutade Premier League besegrade Manchester United Everton 2-0, som vann nästan fyra första segrar och United kunde vinna i frånvaro av Lukaku. Men i en intervju sa Mourinho en gång att frånvaron av Ibrahimovic, Bailey, Valencia och andra får honom att känna laget i "stort problem".

I Sky Sports Studios kritiserade stjärnan Sonez Mourinho, sade han: "Varje tränare vill ha en bättre spelare, men Mourinho kommer inte att få för mycket Image sympati i England. Du spenderade 200 miljoner pund för att skaffa två spelare, och jag tror inte att någon skulle sörja Sverige IBRAHIMOVIC tröja för Jose Mourinho på grund av att de två stora männen saknades.

"När allt kommer omkring, de är Manchester United, Manchester United, om inte Ezekiel Elliott Tröjor världens rikaste klubb, en av de mest kraftfulla, den rikaste klubben i alla tävlingar innan de tävlar, kommer det till ett pris, kommer skadan att påverka varje lag men för Manchester United påverkan bör vara minimal. han kommer att klaga, kommer att Brasilien tröja vinna sympati, Brasilien tröja NEYMAR JR men han ledde Manchester United, ingen skulle lyssna på honom. Manchester United har en stor rösterna, full av toppspelare, jag vet inte varför han Kommer att prata så här. "

Den franska stjärnan Henry tillade: "Spelarna i din lag är toppspelare, Pogba, Lingard, Mashal och Rashford med en ersättare. De kan skapa många möjligheter. Jag förstår Mu Rinho pratade om frånvaron av spelare, men varför säger du att du har problem? Såvitt jag kan se Manchester United-spelarna tror jag inte att han borde använda ordet för att uttrycka Everton-fallet På trubbel, men inte hos Manchester United tror jag, Mourinho hoppas att alla Manchester United-spelare är hälsosamma och kan användas för honom, men deras uppställning är fortfarande mycket stark. "

Efter att ha vunnit Manchester United brukade Mike Mussina satirisera Scholes och undrade om den här galen fortfarande skulle slåss tillbaka.
Return to General