General chit-chat here..
zohoha26
Newb

normalt för andra lag att Sverige IBRAHIMOVIC tröja

by zohoha26 Sat Dec 30, 2017 2:23 am

Julen närmar sig, Atletico huvud Xisaileizuo intervjuades av "Aspen" och det kommer i kontakt med åtalet Barcelona Gelieziman när Cerezo påpekade att detta beror på att de måste lära sig att respektera Barcelona Atletico Madrid, och han avslöjade också i intervjun, kommer Simonyi fortsätta att coacha sängkläderregimentet nästa säsong.

2017 kommer snart att vara över, Atletico Madrid när det gäller prestanda i år, sade Cerezo, "Det här är ett historiskt år, är Atletico det bästa året sedan vi ändrade kurs, en sådan sak, 50 år kommer att ske en gång i ligan, vi fick den tredje, i Champions League semifinalen, enligt min mening är Ezekiel Elliott Tröjor detta ett historiskt år, är en av de bästa på Atletico Image åriga historia. "

I den sista matchen 2017, förlorar till Atletico Madrid i ligan, när man talar om huruvida laget kan vinna ligan, sade Cerezo: "Jag tror att vi kan. Vi får tillbaka rytmen tidigt på säsongen, vi prestanda en del av denna svacka, men vi har inte året i rad i sina egna hem (ligan) förlora, med början i april, kan inget lag slå oss i ligan, vilket visar att vi betalar. vi Brasilien tröja har mycket hög ligan Förväntningar, men ser också fram emot att få bra resultat, även om vi förlorar det sista spelet. "

Barca hade haft kontakt Gelieziman familj, medan Atletico var en vädjan till FIFA, sade detta, Atletico ordförande "Vi har bara ett mål och det är att försvara Atletico Madrid. Jag tror att vi är en seriös, ansvarig team, vi ber bara att de respekterar Atletico Madrid. vi har för närvarande en mycket bra tränare och Brasilien tröja NEYMAR JR sportchef, vi har mycket bra spelare, fans älskar dem. en hel del stora spelare spelar på Atletico Madrid Det är också normalt för andra lag att fokusera på våra spelare. "

Diego - Costa och Bituo Luo spelar Atletico Madrid i januari för två nya stöd Cerezo kommenterade, "Costa var en mycket bra spelare, hans ankomst kan Sverige IBRAHIMOVIC tröja ge laget Hjälp. Bitolo har bevisat sig i Sevilla och Las Palmas, ja, vi hoppas att komma fram så snart den 1 januari. "

Atletico Madrid i Champions League gruppspelet den här säsongen ut, detta, sade Cerezo, "Det var en mycket hårt slag, men jag tror att vår lycka är inte idealisk. Den första matchen mot Roma, ska vi vinna, Eftersom laget har skapat många chanser kunde vi vinna de två följande matcherna mot Karalabake. "

Efter intervjun kommer Simone inte lämna Atletico Cerezo avslöjade "Han var väldigt lugn, väldigt glad här också, vi är mycket glada över att ha en så bra tränare, får vi hans engagemang under En säsong kommer han att vara hos Atletico. "
Return to General