Page 1 of 1

Pen License

Posted: Wed Mar 17, 2010 6:30 pm
by Daniel Sun
Thought I'd start this topic in case anyone wanted to discuss it.
http://www.sun-studios.net/cartoons/penLicense.html

Re: Pen License

Posted: Thu Mar 18, 2010 8:59 am
by Vandheer Lorde II
Funny as Shit man, "You're.........GOING TO JAIL!, YOU'RE GOING TO ******* JAIL!!!!!!..............ARRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!"

WTF was up with the Ending tho?
lol I don't think I ever got my Pen License lolololol
They changed it tho by Yr 5 you have to use one anyway^^
Eitherway, I suck at Writing with Pen, Let alone Drawing with Pen :lol:

Re: Pen License

Posted: Thu Mar 18, 2010 4:04 pm
by NintendoAgent
Ah yes, i remember this discussion in the old forum, if i do recall correctly you never got your but everybody else did in 3rd grade? Did you ever find out why you actually needed one in the first place?

Re: Pen License

Posted: Sat Mar 27, 2010 3:38 pm
by Aku saturos
I havent heard anything in this topic before but i might see some video that i could understand just like the foolish movie the Chosen one

Re: Pen License

Posted: Tue Jun 08, 2010 4:52 pm
by qwerty-space
yeah pen license was really funny... i like it cos he owns a pen. (lol)

Re: Pen License

Posted: Sat Jul 24, 2010 4:30 pm
by sumrandumstuff
'This is FAAAAAAAKE!' I think it's Dan's version of 'This is SPAAAARRRRTA!' :lol: :lol: :lol:

-- Sat Jul 24, 2010 9:30 am --

Re: Pen License

Posted: Sun Sep 19, 2010 3:49 pm
by Heyzeussssss
Lol pen license was so funny it all started out to be going well until the teacher came

Re: Pen License

Posted: Thu Nov 11, 2010 1:34 pm
by armed with hands
You are going to JAIL!
hillarious :lol: :lol: :lol:

Re: nice

Posted: Mon Dec 13, 2010 5:01 am
by QwertyFail

I viewed your Chinese website...

Now go back to fucking China and stay there until the Nobel Peace Prize Winner Liu Xiaobo gets released from prison! :evil:

Re: nice

Posted: Mon Dec 13, 2010 8:54 am
by Alessa Mason
QwertyFail wrote:

I viewed your Chinese website...

Now go back to fucking China and stay there until the Nobel Peace Prize Winner Liu Xiaobo gets released from prison! :evil:


Liu Xiabo maynot have a chance to release from the prison...
Chinese government will cencor the people who speak against him.
We cannot have the freedom to vioce out our opinion otherwise we will be condemned.
China is a spoiled country, isn't it?
Luckily, I live in H.K.

Re: nice

Posted: Tue Dec 14, 2010 3:37 am
by QwertyFail
Alessa Mason wrote:Luckily, I live in H.K.

You should also be thankful of the British for "liberating" it. :D

Re: nice

Posted: Tue Dec 14, 2010 8:44 am
by Alessa Mason
QwertyFail wrote:
Alessa Mason wrote:Luckily, I live in H.K.

You should also be thankful of the British for "liberating" it. :D


Hmmm...Some people think British is trying to anger and cause trouble to China by giving nobel prize to Liu.
So...it is worth to debate Whether British is liberating or not

Re: Pen License

Posted: Tue Dec 14, 2010 1:21 pm
by QwertyFail
I meant when the British won the war against China over a hundred years ago, when the Chinese were forced to give up Hong Kong to the British for 99 years.

Re: Pen License

Posted: Tue Dec 14, 2010 1:31 pm
by Alessa Mason
QwertyFail wrote:I meant when the British won the war against China over a hundred years ago, when the Chinese were forced to give up Hong Kong to the British for 99 years.


Sorry for misunderstanding.
Yup, I have to say it is much thanks to British. Otherwise, Hong Kong will face a great deal of censorship and citizens will lose their right of expressing their opinion.
Hmm...I am surprise that you have basic knowledge of Chinese History and current issue.
You really, really surprise me.
Say, do you study history?

Re: Pen License

Posted: Wed Dec 15, 2010 1:50 am
by QwertyFail
Alessa Mason wrote:
QwertyFail wrote:I meant when the British won the war against China over a hundred years ago, when the Chinese were forced to give up Hong Kong to the British for 99 years.


Sorry for misunderstanding.
Yup, I have to say it is much thanks to British. Otherwise, Hong Kong will face a great deal of censorship and citizens will lose their right of expressing their opinion.
Hmm...I am surprise that you have basic knowledge of Chinese History and current issue.
You really, really surprise me.
Say, do you study history?

I shouldn't really say that history is my favorite subject, but I like to research and debate on random topics in history every now and then.

Also, I'm half Chinese. :D

Re: Pen License

Posted: Wed Dec 15, 2010 8:50 am
by Alessa Mason
QwertyFail wrote:
Alessa Mason wrote:
QwertyFail wrote:I meant when the British won the war against China over a hundred years ago, when the Chinese were forced to give up Hong Kong to the British for 99 years.


Sorry for misunderstanding.
Yup, I have to say it is much thanks to British. Otherwise, Hong Kong will face a great deal of censorship and citizens will lose their right of expressing their opinion.
Hmm...I am surprise that you have basic knowledge of Chinese History and current issue.
You really, really surprise me.
Say, do you study history?

I shouldn't really say that history is my favorite subject, but I like to research and debate on random topics in history every now and then.

Also, I'm half Chinese. :D


Me too. I love debating on some current issues or chinese history such as Opium War.
But I hate history examination.

Re: Pen License

Posted: Mon Jul 25, 2011 6:44 pm
by qwerty-space
talk about off topic?!?!!?!? this started out about an animation called "Pen Licence" now its going on about china and england (ENGLAAND PWNS!!!) and hong kong and dan going to jail im going on too much i might aswell stop talking now but my gob is to chatty and stop.

Re: Pen License

Posted: Mon Jul 25, 2011 6:55 pm
by QwertyFail
Krager wrote:talk about off topic?!?!!?!? this started out about an animation called "Pen Licence" now its going on about china and england (ENGLAAND PWNS!!!) and hong kong and dan going to jail im going on too much i might aswell stop talking now but my gob is to chatty and stop.

You really need to catch up on time...

Re: Pen License

Posted: Tue Jul 26, 2011 2:54 am
by 3lijahG
QwertyFail wrote:
Krager wrote:talk about off topic?!?!!?!? this started out about an animation called "Pen Licence" now its going on about china and england (ENGLAAND PWNS!!!) and hong kong and dan going to jail im going on too much i might aswell stop talking now but my gob is to chatty and stop.

You really need to catch up on time...


lol qwerty was talking smack to allessa.... too bad china is now a super power in the making.... lol.

Re: Pen License

Posted: Mon Aug 08, 2011 6:34 pm
by 3lijahG
jimmy1988 wrote:A man was hit by a cab in the street. He was brought to the hospital. His wife who was standing up by his bed, said to

the doctor: "I think that he is very ill." "I am afraid that he is dead."said the doctor,Hearing this, the man moved

his head and said: "I'm not dead. I'm still alive." "Be quiet, "said the wife. "the doctor knows better than you!"
Just then a voice called from outside the door, "If you do, I won't go."

Coach Handbags
coach outlet
Chanel CoCo


then another voice called from across the hallway: "shut the fuck up, im trying to sleep"

Re: Pen License

Posted: Tue Aug 09, 2011 12:20 pm
by Alessa Mason
3lijahG wrote:
jimmy1988 wrote:A man was hit by a cab in the street. He was brought to the hospital. His wife who was standing up by his bed, said to

the doctor: "I think that he is very ill." "I am afraid that he is dead."said the doctor,Hearing this, the man moved

his head and said: "I'm not dead. I'm still alive." "Be quiet, "said the wife. "the doctor knows better than you!"
Just then a voice called from outside the door, "If you do, I won't go."

Coach Handbags
coach outlet
Chanel CoCo


then another voice called from across the hallway: "shut the fuck up, im trying to sleep"


Everyone went silence.

Re: Pen License

Posted: Fri Sep 09, 2011 5:23 pm
by 3lijahG
Nancyhuang wrote:may be you can find again carefully
Coach Handbags|

Coach outlet|
Coach Bags

-- Fri Sep 09, 2011 8:58 am --

I know it is so useful.
Coach Handbags|

Coach outlet|
Coach Bags


and i know i can find an admin is I look carefully...